a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות שניצל קוקי

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות שניצל קוקי

זכיינות שניצל קוקי

שניצל קוקי היא רשת שהחלה לפעול בשנת 2003 בפתח תקווה, ומנצלת את יתרונות קונספט הזכיינות כדי להתרחב לערים נוספות. רכישת זכיינות של שניצל קוקי הינה עסקה מורכבת מבחינות רבות, ובהתאם מחייבת ייעוץ משפטי וליווי צמוד מצד עורך דין – ולא כל עו”ד אלא כזה שתחום התמחותו הוא זכיינות.

ניסיון ספציפי בניהול משא ומתן מול רשת שניצל קוקי וגיבוש חוזי זכיינות לשביעות רצונם המלאה של הזכיינים ותוך שמירה על מלוא האינטרסים העסקיים שלהם הוא כמובן יתרון משמעותי. עו”ד גיא קולן כבר ייצג זכיינים של הרשת המתפתחת, וההיכרות שלו אודות מבנה עסקת קניית הזיכיון, אופי החוזים של הרשת והדגשים החשובים מבחינתה, תסייע גם לכם להפוך לזכיינים של שניצל קוקי בתנאים אופטימליים מבחינתכם.

עבור מי ששוקל לפחות עסק בתחום המזון המהיר, הצטרפות לרשת קיימת הינה דרך מומלצת לצמצום רמת הסיכון הגבוהה שמאפיינת את התחום. בפרט מצטמצם שכר הלימוד שאותו משלם כל עסק חדש, שכן הרשת מספקת הכשרה מקיפה, וזאת על בסיס הידע הרב שהצטבר בה הודות לפעילות מרובת שנים ומרובת סניפים.

מצד שני במקרים רבים מושווית עסקת רכישת זיכיון לחתונה, והיחסים בין רשת לזכיינים לזוגיות ארוכת טווח. ראשית כל, מדובר בהשקעה כספית משמעותית – הן עלות הזיכיון עצמו והן עלות הקמת השניצלייה. בנוסף הזכיין מחויב בכללי התנהלות עפ”י תנאי הרשת, כללים שעשויים להיות נוקשים מאוד, אלא אם כן ניתן לכך מענה מפורט במסגרת חוזה זכיינות שמשקף גם את הצורך של כל זכיין בחופש פעולה.

קניית זיכיון של שניצל קוקי מחייבת מתן תשומת לב גם לסוגיות כגון היקף הבלעדיות שלו זוכה הזכיין (כלומר מהו האזור שבו לא ייפתחו גם בעתיד סניפים נוספים של הרשת), מהי מדיניות רכישת המוצרים מהרשת, מהן המחויבויות של הזכיין גם לאחר תום תקופת הזיכיון (ובפרט אי תחרות), מהם המקרים שבהם הרשת מגדירה התנהלות של הזכיין כהפרת חוזה ומהן הסנקציות בכל מקרה ומקרה, ועוד.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן