a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות שופרסל אקספרס

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות שופרסל אקספרס

זכיינות שופרסל אקספרס

עד לפני מספר שנים שלטו בערים המקומיות, ממש ליד הבית, מכולות אשר סיפקו שירות קניות אינטימי וצנוע. לא כולם זוכרים או מודעים לפנקס הרשימות של בעל המכולת החביב, המסתכם לחשבון ארוך אחת לחודש. שיטת קניות זו כמעט ונכחדה מהעולם, ואת מקומן של המכולות  השכונתיות תפסו המרכולים הגדולים.

בשנים האחרונות תפסו תאוצה רשתות בת, אשר מציעות לציבור הרחב שירותי קניה בכל שעות היום והלילה. שופרסל אקספרס היא אחת מהבולטות בהן, אשר זיהתה את הפוטנציאל הטמון בהקמת רשת קמעונאית המאפשרת גם למי שעובד מסביב לשעון, ליהנות ממצרכים איכותיים בכל שעה בה ידרוש.

כדי להתרחב בערים ובשכונות מבצעת רשת שופרסל רכישות של מכולות והופכת אותן לסניפי שופרסל אקספרס. בעל המכולת הופך להיות זכיין, והוא נהנה מהכנפיים העסקיות הרחבות של רשת שופרסל.

תמיד טוב להרגיש בבית

המרכולים הקטנים מציעים אווירת קניות מיוחדת ושונה, כך גם רשת שופרסל אקספרס, המנסה לספק את החוויה של קנייה במכולת השכונתית. שלל מותגים מוכרים לצד אלו מבית שופרסל, מוצעים על גבי המדפים. טריות היא שם המשחק ושמים עליה דגש במשך כל העת.

הרשת מאפשרת לקהל הלקוחות לקבל את מבוקשם ללא הגבלה של זמן. הפתרון מתאים בעיקר לצעירים, המעוניינים בכמות מצומצמת של פריטים ובשעות לא שגרתיות. בין המבחר העצום ניתן למצוא דברי מאפה, מוצרי חלב, שתיה, חומרי גלם וכן מקרר עשיר במוצרי איכות מגוונים. אמנם לא מדובר כאן בחנות המציעה עשרות אלפי מטרים של מוצרים, אך בהחלט ניתן להעביר בה קניה ולצאת מרוצים.

הקרבה למקום המגורים של כל אחד, מאפשרת חיסכון רב בזמן, ולכן מעניקה יתרון משמעותי מאשר יציאה למסע קניות מפרך באחד ממרכולי הענק הממוקמים במרחק נסיעה. הרשת שעושה חסד עם מוסד הזמן, ממשיכה להתרחב ולחפש כל העת זכיינים חדשים.

עו”ד גיא קולן מייצג זכיינים של שופרסל אקספרס, מכיר את ההתנהלות מול הנהלת הרשת. עו”ד קולן ישמח לתרום לזכיין מניסיונו, ילווה אותו בכל שלבי המו”מ מול שופרסל, עד להפיכתו לזכיין מן המניין.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן