a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות קפה ללוש

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות קפה ללוש

זכיינות קפה ללוש

קפה ללוש הביא אל שדרות רוטשילד בתל אביב אווירה פריזאית ותפריט עשיר שמתאים לכל שעות היום ולקהל מגוון. הצלחתו של הסניף הובילה לרצון לשכפל את העיצוב המוקפד, הקפה המשובח והמאכלים השונים גם למקומות נוספים בארץ, באמצעות מתן זיכיונות.

רכישת זיכיון של קפה ללוש מחייבת בראש ובראשונה השקעה כספית בלתי מבוטלת (כשאל מחיר הזיכיון עצמו מצטרפות עלות הקמת בית הקפה וכן הוצאות נוספות), ולא פחות חשוב: ליווי צמוד של עו”ד – ורצוי לא עוד עורך דין אלא מי שבקיא בהיבטים הרבים שמאפיינים את תחום הזכיינות וגם צבר ניסיון ספציפי בליווי זכיינים של הרשת שמבקשת להביא לישראל את פריז.

עורך הדין גיא קולן עונה על שתי הדרישות הנ”ל, ובהתאם מבטיח שני דברים יקרי ערך: ראשית, חוזה זכיינות מול הרשת שיביא לידי ביטוי לא רק את האינטרסים של קפה ללוש אלא גם את אלה שלכם, ושנית, משא ומתן אפקטיבי שבו לא מתבזבז זמן יקר, כך שתוכלו להתחיל להפעיל את בית הקפה שלכם ללא עיכובים מיותרים ומבלי כמובן שתידרשו לוותר על האינטרסים המהותיים שלכם.

בזכות הליווי המשפטי והחוזה המיטבי מבחינתכם, תוכלו להיעזר בידע שנצבר אצל אנשי קפה ללוש ולמצות את תהליך ההדרכה וההכשרה יקר הערך שהוא חלק בלתי נפרד מכל עסקת זכיינות – והכל בראש שקט ומתוך ידיעה שגם אם בהמשך הדרך ייווצרו חילוקי דעות ויצוצו מחלוקות עסקיות ביניכם לבין הרשת, הזכויות שלכם מעוגנות בחוזה מוקפד, פרי עבודתו של עורך דין בעל בקיאות מעמיקה בכל ההיבטים המשפטיים של חוזי זכיינות.

דגשים חשובים עיקריים בחוזה זכיינות מול קפה ללוש, כמו בכל עסקי המזון, הוא חופש הפעולה של הזכיין במסגרת יצירת התפריט (שכן לעתים נדרשת התאמתו לקהל היעד הספציפי ולאזור שבו נמצא בית הקפה שלכם), האזור שבו מובטחת לכם בלעדיות, התנאים שבהם הרשת זכאית לבטל את הזיכיון ובאופן כללי הסנקציות שמוקנות לה במצבים שונים – ובאופן טבעי ההיכרות של עו”ד גיא קולן עם החוזים שמציעה רשת קפה ללוש לזכייניה מקנים לו יתרון משמעותי בדרך להבטחת חוזה נוח במיוחד עבורכם.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן