a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות קונדיטוריה שני

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות קונדיטוריה שני

זכיינות קונדיטוריה שני

קפה ומאפה הנם צמד מוצרים, אשר הפכו עם השנים למוצרי יסוד לפתיחת הבוקר. ניתן למצוא אותם בבתי הקפה, במאפיות וקונדיטוריות לצד שלל מוצרים נלווים. קונדיטוריה שני הוקמה בשלהי שנות ה60 בעיר חיפה. מאז ועד היום מספקת לכלל לקוחותיה מאפים, עוגות וקפה. הרשת מנוהלת כיום על ידי מר רמי כהן.

יש רשתות אשר קונות את מוצריהן, לרבות מוצרי הליבה, מספקים חיצוניים. הן אמורות לנצל את כח המיקוח מול הספקים כדי להשיג מחירים תחרותיים לזכייניהן. קונדיטוריית שני עובדת לפי מודל עסקי שבו המזכה מייצר בעצמו את מוצרי ליבה. לפי מודל זה קונדיטוריית שני מחזיקה בשני כובעים- מזכה וספק.

את הסניפים של הרשת ניתן למצוא כיום במספר מקומות רב, ולו בשל שיטת זכיינות הפועלת בה. עם השנים השתכללה הרשת, והפכה להיות גם מסעדה חלבית ובעלת תפריט מגוון. קיימות בה שיטות שונות להנפקת מוצרים ייחודיים.

רבים מאתנו זוכים לפגוש את כוס הקפה מספר פעמים במהלך יום עבודה, ולו רק מהצורך להעביר את היום כמה שיותר טוב. אין ספק כי בילוי בבית קפה הכרחי לגוף ולנפש, אך לא תמיד ניתן

קולקציית המוצרים משתנה מעת לעת. חשוב לדעת שהרשת מתרחבת כל העת ומחפשת זכיינים חדשים לשירותיה.

עו”ד גיא קולן מייצג זכיינים של רשת שני, הוא מכיר את הרשת ואת ההתנהלות המשפטית מולה בדרך להסכם הזיכיון. עו”ד קולן ישמח להעניק מניסיונו העשיר ולסייע לזכיין לצלוח היטב את הסכם הזכיינות של קונדיטוריית שני.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן