a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות פיצה האט

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות פיצה האט

זכיינות פיצה האט

רשת פיצה האט היא הרשת המובילה כיום והטובה ביותר בתחום האוכל המהיר- בתחום הפיצות. הרשת מונה למעלה מ50 סניפים, כאשר מדובר על פריסה ארצית מלאה. מה מייחד אותה? ובכן ראשית כל הפיצה ידועה בשל הבצק העבה והאיכותי, אך גם במערך שיווקי יעיל ובעיצוב המזמין של המסעדות, כך שלא מדובר על עוד אוכל מהיר, אלא מדובר על מסעדה אליה מגיעים לשבת, לחגוג או פשוט על מנת להעביר זמן בנעימים- לצד מגש פיצה כמובן.

לא רק בצלחת
בשנים אחרונות ניתן לראות שרשת שפיצה האט ממשיכה להתפתח ולחדש ועל כן גם ניתן למצוא שירותי משלוח. לרשת יש מעל ל100 קטנועים לצד צוות שליחים מנוסה ועל כן ניתן לרכוש את המוצר האיכותי והטעים מבלי להתלבש, להיכנס לרכב ולשלם על חנייה, אלא בבית בפיג’מה מול הטלוויזיה.

כך זה התחיל
ראשית הסיפור מתחיל אי שם וויצ’יטה שבקנזס כאשר רעיון של פיצרייה עוד נחשב לחדשני. לאור ההצלחה נרכשה החברה ע”י חברת ענק ואילו כיום ניתן למצוא סניפים בכול רחבי העולם ובארץ בפרט. כיום כבר יש תפריט עשיר- מבצק עבה ואוורירי לצד בצק דק וקריספי עם כדורי גבינה, לצד מנות משלימות כגון פסטות, סלטים, פוק’צות, קישים ואיך לא גם קינוחים.

מוניטין
כיום אין אדם שאינו מכיר את רשת פיצה האט וכיוון שההצלחה ידועה, המוניטין קיים ולקוחות שרעבים לעוד מגש של פיצה האט תמיד נמצאים, רק יהיה זה צעד נבון להצטרף לחגיגה, להפוך להיות זכיינים של אחת הרשתות המובילות בתחום המזון. אם כן מה נותר? ובכן להתחיל לבוא בדין ודברים עם הרשת.

מהלך חכם
כאשר כבר מגיעים לשלב ההידיינות חשוב לדעת במה דברים אמורים, חשוב להבין את הפרטים, להבין מה ניתן לשנות, אל מה יש להיצמד, על מה ניתן להתפשר ועל מה יש להימנע מלחתום. רבים טועים לחשוב שכיוון שמדובר על רשת משומנת אין מקום לחרוג מהחוזה שקיים, אך המציאות מראה שכאשר נעזרים בעו”ד שבקיא בחוזי זכיינות, ניתן לערוך מגוון שינויים ששומרים על האינטרסים של הזכיין, מגדילים את הרווחים העתידיים, ומטפלים מראש בבעיות עתידיות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן