a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות עידן 2000

זכיינות עידן 2000

אם יש לכם ניסיון במכירות ושירות, יכולת למידה מהירה, ניסיון בניהול צוות עובדים ונכונות לעבודה מאומצת, אתם מתאימים להפוך לזכיינים של רשת הצעצועים עידן 2000. רשת עידן 2000 הוקמה בשנת 1997 כחנות מתנות קטנה ששירתה את תושבי דימונה. ההצלחה של החנות הביאה להקמתה של הרשת ולפתיחתם של תשעה עשר סניפים בפריסה ארצית, המציעים מבחר גדול של צעצועים ומשחקי יצירה, לצד ציוד לבית הספר, מתנות, מוצרי פופ ומזכרות. לפני מספר שנים הציבה רשת עידן 2000 לעצמה את האתגר להפוך לרשת הצעצועים בעלת המחזור הגדול ביותר בישראל ומספר הסניפים הגדול ביותר בישראל וכדי להגיע למטרה זו, היא מגייסת זכיינים ומקימה, בנוסף לחנויות הדגל הענקיות שלה, גם חנויות שכונתיות בשטח של מאה וחמישים עד מאתיים מטרים רבועים.

זכיינות עידן 2000 יכולה להיות דרך מעולה עבורכם להקים עסק משלכם בתחום הצעצועים והמתנות וליהנות מהתנופה האדירה שבה נמצאת כיום הרשת, אולם, את התמיכה של רשת הצעצועים והמתנות הזו, לא תקבלו במתנה. על מנת להפוך לזכיינים של רשת עידן 2000, יהיה עליכם לעמוד בלא מעט תנאים, לשלם לרשת דמי זכיינות ותמלוגים חודשיים ולהקים את הסניף על חשבונכם. בין אם חתמתם בעבר על הסכמי זכיינות ובין אם זה זהו הסכם הזכיינות הראשון שאתם מתכוונים לחתום עליו, לא מומלץ שתעשו זאת ללא ליווי משפטי מקצועי.

עורך הדין גיא קולן, עוסק מזה שנים רבות בליווי משפטי של הסכמי זכיינות, מצד החברות המזכות ומצד היזמים. הניסיון הרב והידע הנרחב של עורך הדין קולן, מאפשרים לו לסייע לכם להבין את ההסכם לעומק, לשים לב לפרטים הקטנים ביותר ולהגיע להבנות עם החברה המזכה שיהפכו את ההסכם להוגן יותר וכדאי יותר עבור שני הצדדים.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן