a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות חומוס יוסף

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות חומוס יוסף

זכיינות חומוס יוסף

מדבריו של מייסד רשת חומוס יוסף:

 

“את ההשראה שלו לרשת חומוס יוסף קיבל יוסף מילדותו כשהיה עוזר לסבתו בבישולים כשהיה בא לבקרה, מאוד אהב את המטבח, לארח ולקבץ את המשפחה סביב השולחן.

לכן אחד המשפטים שהוא חוזר עליהם הכי הרבה בהדרכות זכיין חדש הוא:
” תתייחסו אל הלקוח כאורח, כאילו מישהו שאתם אוהבים בא לבקר אתכם”
ועל זה מתבססת פילוסופיית האירוח של רשת חומוס יוסף.

 

לאחר שהתנסה והיה מנהל מטבח במספר מטבחים מובילים בארץ והקים גם מסעדות בחו”ל החליט לפתוח מקום משלו, את החומוסיה שלו פתח בכניסה לחנות תבלינים של קרובי משפחה, והקהל הצביע ברגליים ומשם נפתח הסניף הראשון בקרבת מקום וכיום הרשת מונה 8 סניפים בשיטת הזכיינות.

העובדה שמדובר במזון בריא טעים ומנחם במחירים נמוכים הביאה את שוחרי הבריאות לבקש עוד….
רשת חומוס יוסף הקשובה ללקוחותיה הוסיפה עם השנים בהתאם לדרישת הקהל גם סלטים תבשילים ועוד מנות בריאות טעימות ובמחיר משתלם.
יחד עם התפתחות רשת חומוס יוסף ופתיחת סניפים נוספים נשמר הקשר עם קהל הלקוחות ובהתאם לביקוש הרשת הכניסה תבשילים טבעוניים בשיתוף פעולה עם וויגן פרינדלי כחלק מההבנה שמדובר בצורך העונה הן על הדרישות של שוחרי הבריאות והן על הטרנד הטבעוני.
כמו כן כחלק מההקשבה לקהל מנות רבות הינן ללא גלוטן ואף אנו מציעים פיתות ללא גלוטן לנמנעים ורגישים עקב צליאק.

 

אנו מאמינים כי זכייני רשת חומוס יוסף הם שותפים עסקיים והדלק שמניע את לב העסק. אנו מלווים את הזכיינים שלנו בבחירת לוקיישן הנכון , הקמת הסניף , הכשרה והדרכות קולינריות, תפעוליות ושירות. כמו כן לרשת מערך ספקים המעניקים מחירים מעולים ושירות מצויין.

עלויות ההקמה של הסניפים שלנו נמוכה בשל הבחירה בסניפים קטנים ובעלי תכנון נכון, תפעול קל ופשוט, עלויות כוח אדם נמוכות ריווחיות גבוהה.

 

זכיון חומוס יוסף הינו הזדמנות עסקית מעולה !”

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן