a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות בני הדייג

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות בני הדייג

זכיינות בני הדייג

בני הדייג זוהי רשת מסעדות שמצויה בבעלותו של יוסי רבה, בנו של בני רבה (אשר ייסד את המסעדה), והיא מציעה מגוון מנות של דגים טריים, לצד סלטים. כמו כן, תוכלו ליהנות ממנות עיקריות נוספות כמו פירות ים ואף אנטריקוט עסיסי. הרשת מונה כיום 4 סניפים השוכנים בתל אביב, הרצליה, חדרה וראשל”צ.
מסעדת בני הדייג היא לא סתם עוד מסעדת דגים.  החוויה של המסעדה מצויה באווירה הרגועה אל מול הים, לצד השקיעה ושירות מצוין. בני הדייג היא אחת הראשונות שהקימו את הקונספט של מסעדת דגים, והיא נותנת הזדמנות לקהל לקוחות רב שחובב דגים ליהנות מטעם של דגים טריים, מבלי להתרחק יותר מדי מהבית.

הרשת פועלת בשיטת זכיינות, כאשר בשיטה זו גם הזכיין וגם הרשת מרוויחים ווין ווין. הזכיין מקבל מהרשת את המוניטין והשם שצברה, סיוע במציאת עובדים וקהל לקוחות קיים, ומצד שני, הרשת מקבלת פיתוח רחב יותר באמצעות סניפים נוספים. במידה וחשבת על הפעלת עסק באמצעות שיטת זכיינות, כדאי לדעת כי רק עו”ד בקיא בתחום דיני הזכיינות יוכל להעניק לך הגנה מבחינת של ניסוח הסכמי הזיכיון, ולעשות את אותם ההסכמים בצורה המקצועית ביותר. עו”ד גיא קולן, מייצג ומלווה שנים רבות רשתות וזכיינים, תוך מתן שירות מקצועי, יעיל והוגן. עורך הדין קולן, נותן חשיבות רבה לפרטים הקטנים שבחוזה, ובשל ניסיונו הרב, יודע לתת את הדעת גם על פרטים הנסתרים מהעין עבור גורם שאינו מקצועי בתחום. לכן, ההמלצה היא שלפני שיוצאים לדרך הזכיינות, בין אם כרשת מזה ובין אם כזכיינים, יש לפנות אל עו”ד מומחה ובקיא בתחום.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן