a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות אושי אושי

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות אושי אושי

זכיינות אושי אושי

אושי אושי היא רשת מסעדות סושי, המתמחה בהכנת מנות איכותיות מהמטבח היפאני, במחירים המתאימים לכיס הישראלי ובגרסאות המתאימות לחיך הישראלי. הסניפים של רשת אושי אושי, המופעלים על ידי זכיינים, נמצאים כיום בקניונים ומרכזי בילוי כמו: קניון גבעתיים, קניון שבעת הכוכבים בהרצליה, נמל תל-אביב, קניון מלחה בירושלים ועוד. התפריט האיכותי, השירות המעולה והמחירים המשתלמים, המאפיינים את סניפי רשת אושי אושי ברחבי הארץ, הפכו אותם למוקדי משיכה עבור ישראלים רבים המתחברים לטעמים הייחודיים המאפיינים את המטבח האסיאתי. יזמים רבים, המעוניינים להיכנס לתחום המזון במודל הזכיינות, פונים אל הרשת בבקשה לפתוח סניפים שלה ולכן מספר הסניפים של
רשת אושי אושי, הולך וגדל.

על פניו, מודל הזכיינות הוא פשוט מאוד. הזכיין רוכש מהרשת, בדרך כלל תמורת תשלום חד פעמי ותמלוגים חודשיים, את הזכות להשתמש בסמלים המסחריים שלה ובשיטות העבודה שלה. בדרך זו הרשת מגדילה את ההכנסות שלה ומגבירה את הנוכחות שלה במקומות בילוי, קניונים ורחובות ראשיים, ואילו הזכיינים נהנים מהקמה של עסק חדש בבעלותם, על בסיס מוניטין, ידע וניסיון של רשת ידועה ומוכרת. אולם כאשר נכנסים לפרטים, חתימה על הסכם זכיינות עלולה להיות תהליך ארוך ומורכב. אם אתם מתכוונים להתחיל את התהליך הזה, כדאי שיהיה לידכם איש מקצוע מנוסה כמו עורך הדין גיא קולן.

עורך הדין גיא קולן הוא משפטן המתמחה בזכיינות. עד היום ליווה עורך הדין קולן, מספר רב של עסקאות זכיינות. בחלקן הוא ייצג את הזכיינים מול הרשתות ובחלקן את הרשתות מול הזכיינים. ההיכרות המעמיקה של עורך הדין גיא קולן עם תחום הזכיינות בישראל, מאפשרת לו להציע לכם ליווי יעיל ומקצועי במטרה להגיע להסכם זכיינות איכותי והוגן, עם רשת אושי אושי, או עם כל רשת מובילה אחת הפועלת בישראל.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן