a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

גלידה אניטה זכיינות

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > גלידה אניטה זכיינות

גלידה אניטה זכיינות

רשת גלידת אניטה הוקמה בשנת 2002 ע”י אניטה אביטל ובנה עדי, שמנהל עד היום את העסק. הסניף הראשון נפתח ברחוב שבזי שבשכונת נווה צדק המפורסמת שבתל אביב, וכיום כוללת הרשת 4 סניפים בתל אביב, 2 סניפים באוסטרליה ובקרוב תפתח סניף בניו יורק. רשת הבת של אניטה היא רשת גולדה, לה כ-70 סניפים ברחבי הארץ. סניפים נוספים של הרשת צפויים להיפתח על פי הרשת (נכון לספטמבר 2020) גם בעיר סן חואן בפורטו ריקו, ובקניון ווסטפילד באוסטרליה. כל הסניפים בחו”ל יעוצבו בדומה לסניף הדגל של הרשת בנווה צדק בתל אביב.

גלידת אניטה היא הנציגה היחידה בארץ של החברה האיטלקית – Guiso, אחת החברות המובילות בענף הגלידה העולמי. אניטה משווקת לדבריה את הגלידות שלה לכ- 30 מדינות בכל רחבי העולם. בנוסף, החברה מייצרת מגוון טעמים בסיסיים שמשמשים עבור ייצור גלידות שוקולד, סורבה ושמנת. הסניפים של רשת גלידת אניטה בחו”ל מופעלים באמצעות זכיינים. אותם זכיינים זכות להפעלת סניף תחת המותג ובהתאם לשיטות העבודה של החברה, ומחויבים לרכוש סחורה ממפעל הייצור של הרשת. רשת זכיינות היא סוג של חברת ניהול, אשר מחויבת למתן ליווי של אנשי המקצוע שלה, לאורך כל הדרך – מפתיחת הסניף ובמהלך התפעול השוטף.

 

ניסיון רב

מודל הזכיינות המקובל בענף המזון הוא הזכיינות המלאה, בה הזכיין מחויב בעלויות הקמת העסק, תשלום דמי הזיכיון, תשלומים שוטפים ורכישת המלאי מהחברה המזכה או מספקיה. במסגרת חוזה הזכיינות, הרשת מנסחת חוזה שדואג לאינטרסים שלה ושל שמה, ונועד להתמודד עם זכיינים בעיתיים, ולכן מעצם טיבו מדובר במוצר חד צדדי,ולכן, חשוב מאוד להגיע מוכנים אל מעמד חתימת החוזה. עו”ד גיא קולן הוא עו”ד ותיק עם ניסיון רב בתחום הזכיינות, וליווה עסקאות זכיינות רבות בתחום המזון בכלכל ובענף הגלידריות בפרט, והוא מלווה את הזכיינים לאורך כל הדרך, וגם במצב בו הם נקלעים ללילה לסכסוכים מול הרשת. עו”ד קולן מכיר את הסכמי הזכיינות היטב, ויודע לספק שירות משפטי צמוד ללקוחותיו. עו”ד גיא קולן משמש כיו”ד וועד זכיינות בלשכת עורכי הדין בישראל.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן