a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

בוטיק סנטרל זכיינות

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > בוטיק סנטרל זכיינות

בוטיק סנטרל זכיינות

רשת בוטיק סנטרל הוקמה בשנת 1999, והיא רשת קמעונאית לשיווק מאפי קונדיטוריה, הכוללת נכון ל9/2020 כ- 16 סניפים הפרוסים בתל אביב (12 סניפים), ירושלים (3 סניפים) וסניף אחד בראשון לציון. מקימי החברה הם גור קפלן וג’ונתן ווב; עפר גל הצטרף לשניים כשנה לאחר הפתיחה וכעת הוא משמש שף קונדיטור בכיר של הרשת. מדובר ברשת פטיסרי אשר מייצרת קונדיטריה אירופית, כולל עוגות בחושות, קרמים, מוסים, מקרונים, דנישים ובריושים. הסניפים הראשונים של הרשת נפתחו בראשון לציון, גבעתיים, רעננה, רמת גן ונתניה, אך מאז, החליטו בחברה על התמקדות בתל אביב, כשרק רבע מהסניפים נמצאים בירושלים ובראשל”צ.

בשנה האחרונה ולאור משבר הקורונה ומשבר החמאה שקדם לו, העלתה הרשת את מחירי הכריכים ב-5 עד 10 אחוזים. כל 16 הסניפים של רשת בוטיק סנטרל מופעלים באמצעות זכיינים, אשר משלמים לרשת עבור קבלת הזיכיון לפתיחת סניף תחת המותג ושיטות העבודה; עבור התשלום זכיינים מקבלים ליווי של אנשי מקצוע ותמיכה שוטפת. כמו במרבית הרשתות הגדולות בארץ, בבוטיק סנטרל עובדים בשיטת הזכיינות המלאה, בה הזכיין מחויב בעלויות הקמת העסק, תשלום דמי הזיכיון ותשלומים שוטפים (תמלוגים) ורכישת המלאי מהחברה המזכה או מספקיה.

להגיע מוכנים

חוזה זכיינות הוא ארוך ומורכב, עם הרחקות משמעותיות מאוד עבור הזכיין מצד אחד, והרשת, שדואגת לאינטרסים רחבים יותר, מנגד.  ההתמודדות על חוזה הזיכיון אינה פשוטה, נדרשת הבנה משפטית מעמיקה של תחום הזכיינות, כמו גם ניסיון מעשי בליווי של זכיינים ורשתות.. עורך דין המתמחה בזכיינות יהווה נכס של ממש בכל תהליך החתימה על הסכם הזכיינות. עו”ד גיא קולן מלווה מזה שנים זכיינים רבים בתחום המזון וההסעדה, ומכיר את ההסכמים הללו בצורה אבסולוטית. במשרד מלווים את הזכיינים משלב ההתעניינות הראשונית ועד החתימה הסופית על חוזה הזכיינות. בנוסף, המשרד של גיא קולן מספק ליווי משפטי ומיומן במקרה שבו יש חלילה סכסוך עסקי עם הרשת, ולמעשה מספק שירות כולל לזכיין – one stop shop.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן