a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

שניצליין זכיינים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > שניצליין זכיינים

שניצליין זכיינים

שניצליין היא רשת מזון מהיר כשר. כפי שניתן להבין מהשם, הרשת שהוקמה בשנת 2000 ושמונה למעלה מ-20 סניפים, מתמחה בשניצלים (אבל לא רק) וסניפיה מפעילים גם שירות משלוחים. הרשת מבוססת על זכיינות, וגם אתם יכולים להפוך לחלק ממנה – חשוב לעשות זאת רק בעזרת עורך דין המתאפיין ברמת בקיאות גבוהה בכל הקשור לזכיינות. כשמדובר באיש מקצוע כמו עו”ד גיא קולן, שבנוסף להבנה מעמיקה בנושא כבר ליווה זכיינים מול שניצליין וצבר ידע ספציפי לגבי נהלי הרשת והתנאים שהיא דורשת מהזכיינים שלה, זהו יתרון משמעותי שמבטיח לכם קבלת זיכיון בתנאים אופטימליים מבחינתכם.

הליווי הצמוד של עו”ד שאמון על גיבוש חוזי זכיינות מאוזנים, כלומר כאלה אשר מביאים לידי ביטוי גם את האינטרסים העסקיים של הזכיין ולא רק את הדרישות הנוקשות לעתים של הרשת, הוא צעד מתבקש לנוכח ההשקעה הגבוהה בפתיחת סניף של שניצליין (קרוב ל-500,000 ₪, שכוללים הן את דמי הזיכיון והן את עלות ההקמה). עוד כדאי לזכור שגם אם בשלב המשא ומתן היחסים בין הרשת לזכיין נראים אידיאליים ונוצרים יחסי אמון, הרי שלאורך הדרך – ובסופו של דבר האינטראקציה העסקית בין שניצליין לזכיינים שלה היא במובנים רבים כמו זוגיות ארוכת טווח שמטבעה יודעת עליות אבל גם ירידות – עלולים להיווצר מצבים שבהם ללא חוזה שמבטיח את זכויות הזכיין התוצאה עלולה להיות פגיעה של ממש ונזק כלכלי חמור.

יתרון נוסף של שכירת שירותיו של עורך דין שנהנה מהיכרות עם רשת שניצליין ותנאי הזכיינות שלה הוא התהליך היעיל יותר בדרך לחתימה על חוזה ויציאה לדרך – יעילות שמבטיחה הן חיסכון בזמן והן חיסכון בכסף, והכל כמובן מבלי להעמיד בסכנה את האינטרסים המהותיים שלכם.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן