a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

ליטיגציה מסחרית משרד עורכי דין

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > ליטיגציה מסחרית משרד עורכי דין

ליטיגציה מסחרית משרד עורכי דין

לא מעט סכסוכים עסקיים מגיעים לבתי המשפט, וזאת לאחר שהצדדים לא הצליחו ליישב אותם בלי לערב את הרשות השופטת. על-מנת לייצג בצורה הטובה ביותר את מלוא האינטרסים של העסק שלכם, ולהבטיח תוצאות משביעות רצון ופתרון נכון מבחינתכם של הסכסוך גם אם הוא אכן מגיע לדיון בבית משפט (או לחילופין למגשר מוסמך או בורר מוסכם), חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין המתמחה בליטיגציה מסחרית.

הסיבה לכך פשוטה: אמנם ישנם לא מעט מקרים שבהם חילוקי דעות על רקע עסקי, כולל כאלה שנראים במבט ראשון כעמוקים במיוחד וכאלה שאין סיכוי ליישב אותם מבלי שבית המשפט ייתן עליהם את דעתו, נפתרים ללא הליך משפטי מורכב ויקר, אבל מאחר שאי אפשר לדעת מראש כיצד יתפתח הסכסוך, חשוב להסתייע כבר מתחילת הדרך בעו”ד כמו גיא קולן שכבר צבר ניסיון רב בתחום הליטיגציה המסחרית.

כדאי לדעת שבתחום של ליטיגציה מסחרית משרד עורכי דין מספק שירותים רבים: הגשת תביעות כספיות או חוזיות, התגוננות בפני תביעות שכאלה, הגשת בקשות למתן צווים שונים (צווי מניעה, צווי עשה), הגשת עיקולים (וכן בקשות להסרת עיקול, אם הוטל כזה על העסק) – וכמובן ייצוג מקצועי ונאמן בכל מוסד משפטי, בין אם בוררות, בין אם גישור ובין אם בית משפט.

בכל מקרה של הליכים במסגרת ליטיגציה מסחרית עורך דין נדרש ליכולות ניסוח גבוהות, גם בכתב וגם בעל-פה, למיומנויות ניהול משא ומתן מרשימות ולכושר שכנוע סוחף. גם לניסיון של עו”ד מומחה בליטיגציה מסחרית כמו גיא קולן ישנה חשיבות רבה, ובפרט עשוי השילוב בין הניסיון המקצועי, הבקיאות בחוק והיכולות האישיות למנוע הליכים משפטיים מסורבלים, יקרים, תובעניים וממושכים מאוד (שבמהלכם עלולים להיפגע המוניטין של העסק וכן הפעילות השוטפת שלו) – ובמקום זאת להוביל למציאת פתרון יעיל ומהיר שיענה על צרכי העסק שלכם.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן