a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות רילטי אקזקיוטיב

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות רילטי אקזקיוטיב

זכיינות רילטי אקזקיוטיב

רילטי אקזקיוטיב היא רשת שיווק ותיווך נדל”ן בינלאומית שהוקמה בשנת 1965 בארצות הברית, והתבססה כרשת מצליחה ב 35 מדינות בתוך ארצות הברית, ובעוד 13 מדינות נוספות ברחבי העולם, וזאת בזכות גישת הניהול המתקדמת והחדשנית של הרשת, המקפידה לתגמל את כל השותפים ברשת על מאמציהם, ולא רק על הישגיהם. בשנת 2006 הגיעה רשת רילטי אקזקיוטיב לישראל באמצעות שני אנשי העסקים שמעון אייזנברג וציון בן חיים שביססו את פעילות הרשת בישראל והקימו מרכז ארצי ללימודי עולם הנדל”ן, המעניק הדרכה והשכלת נדל”ן לכל הפעילים ברשת. כיום, מונה הרשת 31 סניפים הפרושים בכל רחבי הארץ.

מעניקים את כל התמיכה המקצועית והעסקית הנדרשת

הרשת מאפשרת לכל יזם מתחיל המעוניין להשתלב בעולם השיווק והתיווך של הנדל”ן לקבל זיכיון רילטי אקזקיוטיב ולהזניק את פעילות הנדל”ן שלו בתוך מסגרת תומכת, מתגמלת הרואה את הדברים גם מצידו של המתווך הבודד, חבר הרשת. עולם הנדל”ן מבוסס בעיקר על יכולות אישיות וידע מקצועי, ופחות על נכסים מוחשיים כמו מבנים, מכונות וכדומה. בהתאם לכך, מתמקדת הרשת בהענקת כל התמיכה המקצועית הנדרשת לכל חברי הרשת, ואת כל התמיכה העסקית להזנקת הפעילות עד להתבססות הסניף והפיכתו לסניף פעיל המסוגל לקיים את עצמו ולייצר שורת רווח אטרקטיבית.

המסלול להצלחה בתכנית זיכיון רילטי אקזקיוטיב

במסגרת תהליך הזכיינות נדרש הזכיין לחתום על הסכם הזכיינות של הרשת, ובשלב זה ראוי שלצידו של היזם יעמדו אנשי המקצוע המתאימים שינחו אותו במישור המשפטי והעסקי על מנת לוודא שהוא פועל בצורה נכונה, לא לוקח על עצמו סיכונים והתחייבויות שהוא אינו אמור לקחת, ועושה את כל הדברים הנדרשים על מנת לעלות על נתיב ההצלחה ולהוביל את העסק מהיום הראשון ועד ההצלחה המיוחלת. המדובר במסלול חתחתים לא פשוט הדורש גם התמקצעות וגם שרידות לאורך תקופות לא פשוטות של התחלה. אנשי מקצוע מתאימים יכולים להיות ההבדל בין פשיטת רגל אותה חווים מרבית העסקים החדשים הנפתחים בישראל, ובין הצלחה, צמיחה ושגשוג. כך נכון לגבי כל עסק עצמאי, לגבי כל עסק בעולם הזכיינות, ולגבי כל עסק המשתתף בתכנית זיכיון רילטי אקזקיוטיב.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן