a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

עורכי דין זכיינות

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > עורכי דין זכיינות

עורכי דין זכיינות

זכיינות היא אחד התחומים המרתקים ביותר, גם מבחינה עסקית וגם בהיבטים משפטיים. זהו גם תחום שמחייב התמקצעות ספציפית והבנה מעמיקה של הצרכים מצד אחד ושל המהמורות האפשריות מצד שני. כדאי גם לזכור שזיכיון הוא מעין חתונה או לכל הפחות מערכת יחסים ארוכת טווח, ועל כן גם כשמייצגים צד אחד נדרשת חשיבה רחבה ובפרט יכולת לייצר מצבים רווחיים ומתגמלים הן לרשת והן לזכיין.

למעשה, עבור עורכי דין זכיינות היא בראש ובראשונה הזדמנות שיש להגן עליה מפני תרחישים בעייתיים אפשריים מכל הסוגים. הבסיס לחומת המגן הוא כמובן חוזה הזכיינות, שחייב לשקף באופן מלא את האינטרסים המהותיים של שני הצדדים ולהבטיח איזון אופטימלי ביניהם. מאחר שמטבע הדברים ישנם פערים בין הרשת לבין הזכיינים שלה – לרשת יש כוח רב יותר, משאבים פיננסיים עודפים ויתרון גם מבחינת הידע – הזכיין הוא זה שזקוק במיוחד לשירותיו של עורך דין מנוסה מאוד שימנע ממנו לשלם מחיר יקר על חוסר הניסיון שלו ועל הנחיתות המסוימת בנקודת המוצא מול הרשת.

בנוסף לגיבוש חוזים ולליווי רשתות וזכיינים במהלך ניהול משא ומתן, מטפלים עורכי דין זכיינות במקרים שבהם אחד הצדדים טוען כי בוצעה הפרה של החוזה, במצבים שבהם מתגלים חילוקי דעות שהופכים לסכסוכים ללא פתרון מקצועי, כשהזכיין או הרשת מבקשים לסיים את ההתקשרות עוד לפני תום תקופת הזיכיון, ועוד.

עו”ד גיא קולן הוא מומחה לזכיינות שכבר סייע ליזמים רבים וגם לרשתות בולטות למצות את הפוטנציאל של תחום הזכיינות. הניסיון רחב ההיקף שלו והמחויבות המלאה להצלחת כל לקוח עומדים גם לרשותכם – בין אם אתם מבקשים לרכוש זיכיון, בין אם אתם שואפים להרחיב עסק קיים באמצעות מכירת הזכות להפעיל עסקים דומים במקומות נוספים, ובין אם כבר יש לכם זיכיון ונקלעתם למצב שמחייב ליווי משפטי מקצועי.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן