a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

עורך דין לענייני חוזים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > עורך דין לענייני חוזים

עורך דין לענייני חוזים

דיני חוזים הם חלק משמעותי מהמשפט האזרחי. ההגדרה המקובלת של חוזה היא הסכם שניתן לאכוף אותו באמצעים משפטיים אם יש צורך בכך, כך שלא מדובר רק בהתחייבות של כבוד אלא במסמך שמחייב את מי שחתם עליו להתנהל לפי הכתוב בו. בהתאם חשוב מאוד לוודא שכל חוזה שאתם חותמים עליו אכן משקף את האינטרסים האמיתיים שלכם מצד אחד ומצד שני לא עלול להעמיד אתכם במצבים לא רצויים.

על-מנת לחתום על חוזה בביטחון מלא נדרשת קודם לכן בדיקה מדוקדקת של איש מקצוע מנוסה – עורך דין לענייני חוזים, ובפרט כזה שכבר גיבש חוזים דומים לזה הספציפי שלכם. ישנם כמובן סוגים רבים של הסכמים משפטיים ניתנים לאכיפה – חוזי זכיינות, הסכמי שותפויות, חוזים לקניית עסק פעיל, חוזי שכירות, הסכם מייסדים בחברה בע”מ, חוזי ממון, הסכמי בלעדיות ועוד ועוד.

עו”ד מומחה לחוזים מספק למעשה 3 סוגי שירותים: ניסוח חוזה חדש, בחינת הסכם והצעת שיפורים ושינויים בו והגשת תביעה בגין הפרת חוזה. על בסיס חוזה חתום ניתן להגיש בין השאר תביעת פיצוי כספי, תביעה לאכיפת סעיפים מתוך ההסכם ותביעה לקבלת צו מניעה או צו הצהרתי. עריכת חוזים מחייבת תשומת לב לכל הסוגיות הרלוונטיות וכמו כן ניסוחים מדויקים וברורים שלא מותירים מקום לפרשנות (שעלולה להיות מנוגדת לאינטרסים של הלקוח שעבורו נערך החוזה). באופן דומה בחינת חוזה שמוצע ללקוח מתבצעת ע”י עו”ד לענייני חוזים בקפדנות מרבית ותוך הקדשת תשומת לב לכל סעיף וסעיף על-מנת למנוע אי נעימויות ונזקים עתידיים.

גיא קולן הוא עורך דין לענייני חוזים בעל ניסיון רב בעריכת הסכמים משפטיים מחייבים בשפה בהירה וברורה ותוך מתן מענה אפקטיבי לכל תרחיש אפשרי מבחינת הלקוח. כמו כן באמתחתו של עו”ד קולן ניסיון בייצוג בבתי משפט והליכי גישור ובוררות לאחר הפרות חוזה. השירות מקצועי להפליא ומתאפיין בקשב מלא לכל לקוח ובמחויבות מלאה להבטחת טובתו המרבית.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן