a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות דלי קרים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות דלי קרים

זכיינות דלי קרים

דלי קרים היא רשת בעלת כ-30 סניפים, רובם במרכז הארץ ודרומה. הרשת החלה כעסק משפחתי צנוע ברחוב ז’בוטינסקי בראשון לציון שם הוקמה הגלידריה הראשונה ב-1989, וגם כיום שומרת דלי קרים על אופי משפחתי למרות ההתרחבות המתמדת. יחד עם זאת, למי שרוצה להצטרף לרשת מומלץ בחום לזכור שרכישת זיכיון היא בכל מקרה עסקה כלכלית מורכבת, ושכדי לזכות בתנאים אופטימליים ולהבטיח את הזכויות והאינטרסים השונים גם בעתיד חשוב מאוד לבצע את המהלך עם ליווי של עורך דין.

עו”ד גיא קולן מבין את עולם הזכיינות לעומק, ובנוסף לידע המשפטי העסקי צבר ניסיון ספציפי בליווי זכיינים של דלי קרים, כך שהוא מכיר היטב את מאפייני החוזים שמציעה הרשת למי שרוצה להצטרף אליה, את הדגשים החשובים לאנשי הרשת ואת הדרכים המובילות לחוזה מאוזן שמשקף גם את האינטרסים המהותיים של הזכיין.

הסתייעות בשירותיו של עורך דין שמתמחה בזכיינות, וכאמור כבר ייצג בהצלחה זכיינים של דלי קרים, מבטיחה תשומת לב מלאה לכל פרט ופרט בהתקשרות העסקית עם הרשת שהשכילה לשמר את האופי המשפחתי גם אחרי שצמחה, מקפידה על ייצור גלידה ללא שום חומרים משמרים מכל סוג שהוא ואמונה על שירות אישי בכל חנויותיה. בפרט נבחנים סעיפים כגון יכולתו של הזכיין להתאים את היצע המוצרים לקהל היעד הספציפי בסניף החדש ובהתאם ללוקיישן שלו, מדיניות רכישת הגלידות מהמפעל של הרשת (מפעל שהוקם ב-1994 ושהרשת משקיעה בו חלק בלתי מבוטל מההכנסות במטרה להשתפר ולהתחדש), האזור שבו מובטחת לזכיין בלעדיות, מה נחשב מבחינת הרשת להפרת חוזה ומהן הסנקציות שהיא רשאית להפעיל, באילו מקרים ניתן לבטל את הזיכיון ועוד.

עוד יתרון של ליווי משפטי צמוד של עו”ד גיא קולן הוא המשא ומתן היעיל שיתנהל עם הרשת בזכות ההיכרות שלו איתה. בדרך זו תוכלו להתחיל להפעיל את הסניף שלכם תוך פרק זמן קצר במיוחד ומבלי להתעכב יתר על המידה, ותוך ידיעה שזכויותיכם בהווה ובעתיד מעוגנות בחוזה מיטבי מבחינתכם.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן