a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

סכסוך ארגוני

סכסוך ארגוני

המשאב החשוב ביותר בכל ארגון הוא ההון האנושי, אבל במקביל בני אדם מייצרים ביניהם גם קונפליקטים והתוצאה עלולה להיות פגיעה של ממש בביצועי הארגון ובמקביל היווצרות אווירה עכורה, שגם לה כמובן השפעה מזיקה על כל ארגון.

הדרך הטובה ביותר לפתור סכסוך ארגוני היא להיעזר בשירותיו של עו”ד מנוסה בתחום. עורך דין גיא קולן כבר יישב בהצלחה – ולא פחות חשוב, במהירות ובדיסקרטיות – סכסוכים ארגוניים שונים, ויביא לידי ביטוי את היכולות ואת האישיות שלו גם אם הארגון שלכם סובל מההשלכות השליליות של עימותים ורגשות קשים.

הנזקים שגורם סכסוך לארגון

בחלק מהמקרים נוטים קברניטי הארגון להתעלם מסכסוכים בתוכו, בין אם מתוך אמונה כי בכל מקום בו ישנם בני אדם יש גם קונפליקטים ואין צורך להקדיש משאבים לפתרונם ובין אם עקב עומס רב שמקשה עליהם לזהות את הסכסוך ולהבין עד כמה הוא מסוכן לארגון.

כדאי לזכור שהנזקים שנגרמים בעקבות סכסוך ארגוני – בין עובדים שונים, בין מחלקות, בין הוועד להנהלה – חמורים ובחלק מהמקרים בלתי הפיכים: בין השאר סכסוכים ארגוניים מובילים לבזבוז ניכר של זמן יקר, לתחלופה גבוהה יתר על המידה של עובדים (ולעלות כספית בלתי מבוטלת בשל כך, עקב הצורך לאתר מועמדים מתאימים ולהכשיר אותם), לקבלת החלטות לא מיטבית (עקב המעורבות של שיקולים לא רלוונטיים הנובעים מהסכסוך) וירידה של ממש בתפוקה. סכסוך שלא מטופל כיאות אף עלול להחמיר ולגרום לפגיעה באחד בעובדים בארגון ולהגשת תביעה נגד הארגון בשל כך, דבר שעלול להוביל לנזק חמור גם למוניטין וגם לקופת הארגון.

בהתאם מומלץ בחום לא להתעלם מסכסוכים בארגון אלא לטפל בהם בדרך הנכונה ביותר – בעזרת עו”ד מנוסה ביישוב סכסוכים ובפתרון קונפליקטים. עורך דין שכזה אמון גם על דיסקרטיות מלאה, כך שלארגון לא ייגרם נזק תדמיתי כתוצאה מחשיפה של הסכסוך לעיניים לא רצויות, וכאמור הניסיון מבטיח מציאת פתרון לשביעות רצונם של כל הצדדים, ובהתאם יעניק שקט תעשייתי לארגון וביצועים מיטביים לטווח הארוך.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן