a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

סכסוכים עסקיים

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > סכסוכים עסקיים

סכסוכים עסקיים

לעסקים, ובפרט אלה הקטנים והבינוניים, לא קל להצליח לאורך זמן במציאות הכלכלית הישראלית. כשלתחרות העזה, הרגולציה המכבידה, קשיי המימון ונטל המס מצטרף גם סכסוך עסקי, פנימי או חיצוני, התוצאה עלולה להיות קריסת העסק – אלא אם כן תתבצע פנייה מידית אל עורך דין בעל ניסיון בפתרון סכסוכים שכאלה.

העסקי הוא גם אישי

במרבית המקרים, בסכסוכים עסקיים מעורבים גם רגשות ותחושות אישיות קשות. בפרט זהו המצב כשמדובר על עסק משפחתי (וחלק גדול מהעסקים בישראל הם משפחתיים), וכשאין הפרדה ברורה בין ההתנהלות העסקית לבין האינטראקציות הבין-אישיות.

עו”ד גיא קולן, שכבר צבר ניסיון רב ביישוב קונפליקטים ומאבקים שבהם מתערבבים האישי והעסקי, אמון על גיבוש פתרונות שמבוססים על זיהוי מדויק של הרגשות הסוערים כמו גם האינטרסים העסקיים, ועל מציאת נתיבים שישקפו את הרצונות האמיתיים של כל הצדדים ויבטיחו את הצלחתו של העסק. אחת הדרכים היעילות לעשות זאת היא הסכמים כתובים, ברורים ומפורטים, שמונעים את הצורך להגיע לבית המשפט ולהשקיע זמן רב וסכומי כסף גדולים בהתדיינויות אינסופיות. על מנת להמנע מסכסוכים ובעיות מיותרות בעת הקמת וניהול העסק שלכם כדי מאוד להעזר בעצת מומחה שסיים קורס יועצים עסקיים

היכרות מעמיקה עם דיני המסחר

סוג אחר של סכסוכים עסקיים הוא עם גורמים חיצוניים לעסק – הנהלת קניון שבו פועל העסק, הרשות המקומית, אחד הספקים, לקוח שטוען כי נגרם לו עוול ועוד.

במקרים אלה נדרשת באופן טבעי היכרות מעמיקה עם החוק, ובפרט עם דיני מסחר, וזאת על-מנת למנוע פגיעה בעסק ובנוסף לסייע לבעלי העסק למצות את זכויותיהם, הן עפ”י החוק באופן כללי והן עפ”י ההסכמים והחוזים עליהם הם חתומים.

דגש נוסף בעבודתו של עורך דין קולן הוא החתירה לפתרון מהיר ואפקטיבי של כל סכסוך, וזאת מתוך ההבנה שהתמשכותו שלא לצורך עומדת בניגוד לאינטרסים של העסק, מאיימת על יציבותו ועלולה גם לפגוע בשמו הטוב.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן