a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

רשת שמונה זכיינות

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > רשת שמונה זכיינות

רשת שמונה זכיינות

ההצלחה המרשימה של קופיקס הבהירה כי קיים ביקוש גבוה מאוד לרשתות מזון שמציעות מוצרים איכותיים במחיר אטרקטיבי באמת. “שמונה” היא רשת המבקשת לשכפל את המודל אל תחום הכריכים ומציעה מבחר סנדוויצ’ים עם המבורגרים ומנות בשריות אחרות ב-8 ₪ בלבד.

רשת “שמונה” נמצאת במגמת התרחבות: ההתחלה כללה 2 סניפים, באוניברסיטת חיפה ובטכניון, ונכון לקיץ 2017 היא כבר מונה 10 סניפים ועוד מספר דומה של סניפים צפוי להיפתח במקומות שונים ברחבי הארץ. בנוסף גייסה “שמונה” את השף המוכר מושיק רוט, וממשיכה לחפש זכיינים כדי להתפתח עוד.

רכישת זכיינות של רשת שמונה עשויה להתגלות כעסקה משתלמת – אבל כדאי מאוד לבצע את המהלך אך ורק עם ליווי משפטי צמוד. עו”ד גיא קולן הוא לא רק איש מקצוע מיומן בכל הנוגע להסכמי זכיינות אלא שבנוסף לבקיאות הרבה בתחום זה באופן כללי הוא ליווה זכיינים של “שמונה” ועל כן צבר ניסיון ספציפי לגבי התנהלות מול רשת זו.

הידע והניסיון יסייעו גם לכם להגיע לחוזה מיטבי מבחינתכם, כזה שמשקף את כל האינטרסים העסקיים המהותיים שלכם, בהווה כמו גם בעתיד – ובהקשר זה כדאי לזכור שמערכת יחסים בין רשת לזכיין עשויה להימשך שנים רבות ולדעת עליות אבל גם מורדות, וחשוב להיות ערוך לכל תרחיש.

בפרט חשוב לתת את הדעת במסגרת חוזה הזכיינות מול רשת שמונה לגבי נושאים כמו המחויבות של “שמונה” לסייע בפתיחת הסניפים החדשים ולבצע הדרכות מקיפות, מדיניות רכישת המוצרים מהרשת, ההשקעה הנדרשת בשיווק ופרסום, אזור הזיכיון והבלעדיות שמובטחת לזכיין, מה נחשב להפרת חוזה מבחינת הרשת ומהן הסנקציות כלפי הזכיין, באילו מקרים “שמונה” רשאית לבטל את הזיכיון ועוד.

עוד כדאי לדעת שליווי משפטי מצד עו”ד גיא קולן, שכאמור כבר מכיר את מבנה החוזה הבסיסי שמציעה רשת “שמונה” לזכיינים הפוטנציאליים ואת הדגשים החשובים מבחינתה, מבטיח גם משא ומתן יעיל, כך שניתן יהיה להגיע להסכמות במהירות ומבלי לבזבז זמן יקר שלא לצורך (וכמובן לא על חשבון הבטחת חוזה שמבטיח את זכויותיכם בכל מצב).

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן