a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות קפה גרג

זכיינות קפה גרג

אתם נכנסים בבוקר אל בית הקפה שלכם. מברכים את העובדים, נושמים עמוק את ריחו הטוב של הקפה, המשתלב בניחוחות העוגות הטריות וארוחות הבוקר המוכנות במקום. נשמע כמו תסריט מוכר? עכשיו תארו לעצמכם שכשאנחנו אומרים ‘הקפה שלכם’ אנחנו לא מתכוונים לקפה שאתם יושבים בו בדרך כלל, אלא בבית קפה בבעלותכם. אם זה נשמע לכם כמו חלום, כדאי שתדעו שאתם יכולים להגשים אותו בקלות יחסית באמצעות הצטרפות כזכיינים אל רשת בתי הקפה גרג. כזכיינים של רשת בתי הקפה גרג, לא תצטרכו לשבור את הראש לגבי העיצוב, להתלבט לגבי התפריט או להשקיע סכומי עתק בפרסום. כאשר אתם פותחים סניף של רשת מצליחה, ידועה ומוכרת, אתם יכולים, תמורת דמי זכיינות חד פעמיים ותמלוגים חודשיים, ליהנות מהתפריט, המוניטין והניסיון של הרשת.

קפה גרג הוקם בחיפה בתחילת שנות התשעים, כבר קפה ייחודי. המטרה העיקרית אותה ראו מייסדי קפה גרג לנגד עיניהם, כאשר הקימו את בר הקפה הצנוע, הייתה הבאתה של בשורת הקפה האיכותי אל תושבי חיפה והצפון. הקהל החיפאי היה מוכן מן הסתם לשמוע את הבשורה וקפה גרג הפך לסיפור הצלחה ארצי, המפעיל כיום למעלה מתשעים סניפים ברחבי הארץ. לצד הקפה האיכותי מוגשות בקפה גרג, ארוחות בוקר עשירות ואיכותיות המועדפות על ישראלים רבים.

כרשת המפעילה למעלה מתשעים סניפים, אין ספק כי רשת גרג היא ארגון מנוסה ויעיל בכל הנוגע לחתימה של הסכמי זכיינות ולהפעלת סניפים בזכיינות. אולם, הניסיון של הרשת המזכה אינו פועל תמיד לטובתו של הזכיין. אם אתם מעוניינים להגשים את חלום בית הקפה הפרטי שלכם, באמצעות זכיינות של רשת בית הקפה גרג, אל לכם להתחיל את התהליך ללא ייעוץ משפטי הולם. עורך הדין גיא קולן, משפטן מנוסה ומומחה לתחום הזכיינות, ישמח לעמוד לרשותכם במהלך חתימת הסכם זכיינות עם רשת קפה גרג, או כל רשת אחרת הפועלת בישראל.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן