a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

משרד עורכי דין זכיינות

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > משרד עורכי דין זכיינות

משרד עורכי דין זכיינות

התפתחות תחום המסחר והעסקים מובילה לגידול משמעותי בביקוש לעורכי דין עם בקיאות ספציפית בעולם מורכב זה. במיוחד ישנו צורך במציאת משרד עורכי דין איכותי לטיפול בסוגיות השונות הקשורות לזכיינות. למעשה, ללא ניסיון מגוון ורחב היקף, אין דרך להבטיח את האינטרסים העסקיים שלכם – בין אם אתם יזמים שמבקשים להצטרף לרשת מתרחבת, בין אם אתם בעלי מותג מצליח שמבקש לשכפל את הידע והיכולות, בין אם אתם כבר זכיינים בתחום כזה או אחר ובין אם אתם בעלי רשת משגשגת.

בין הפעילויות של משרד עורכי דין זכיינות:

* ייעוץ משפטי לבעלי עסקים לקראת הצעת זיכיונות למכירה

* ליווי מקצועי ליזמים ששוקלים רכישת זיכיון

* ייעוץ במסגרת משא ומתן וגיבוש הסכם זיכיון מיטבי אשר משקף את האינטרסים המהותיים ובעיקר מבטיח מצב WIN-WIN לרשת ולזכיין גם יחד

* פתרון קונפליקטים עסקיים תוך הבטחת הזכויות, הן על סמך החוק באופן כללי והן על סמך הסכם הזכיינות הספציפית

* מניעת סיום חד צדדי של התקשרות עסקית

* העברת הזכויות לצד שלישי בשיתוף פעולה מלא בין הזכיין הקיים לבין הרשת

בכל מצב שמחייב מעורבות של משרד עורכי דין לזכיינות נדרשת תשומת לב לנושאים רבים. כך למשל חוזה בין רשת מזכה לבין היזמים שחוברים אליה כולל שורה ארוכה של סעיפים, וביניהם כאלה שמבהירים מה ייחשב כהפרה מהותית של החוזה ובהתאם יאפשר את סיום ההתקשרות, מגבלות שחלות על זכיין בתום תקופת הזיכיון (למשל מבחינת האזורים שבהם הוא רשאי לפעול), ההתחייבויות של הרשת בכל הנוגע לסיוע במציאת כוח אדם מתאים, הכשרתו וכו’, ועוד.

משרד עו”ד גיא קולן צבר ניסיון רב בתחום הזכיינות. המומחיות של עוה”ד קולן מבטיחה שירות מקצועי במיוחד, והמחויבות המלאה לכל לקוח ולקוח מממשת את ההבטחה ומובילה למיצוי הפוטנציאל של כל הזדמנות עסקית בתחום הזכיינות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן