a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות של קופיקס

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות של קופיקס

זכיינות של קופיקס

רשת קופיקס חוללה בשנת הקמתה, מהפכה אמיתית בתחום הצרכנות בישראל. הרשת שנוסדה על ידי היזם אבי כץ, מציעה תפריט מגוון של קפה וכריכים, במחיר חמישה שקלים בלבד. הקמתה של רשת קופיקס גרמה לרשתות קפה רבות לחשב מחדש את מחירי המוצרים שלהן ולהוריד אותם באופן משמעותי. היכולת של רשת הרשת להציע את כל התפריט בחמישה שקלים, מבוססת בין השאר על כמות גדולה מאוד של לקוחות שיעברו בכל סניף בכל יום, ועל כמות גדולה מאוד של סניפים, שלוש מאות לפחות, על פי הצהרתו של מייסד הרשת. על פני נראה שרשת קופיקס מציעה הזדמנות יוצאת מן הכלל ליזמים, המעוניינים להקים עסק משלהם בתחום המזון, בהתבסס על עוצמות של רשת גדולה ומוכרת, לכן יזמים רבים פונים לקופיקס מיום הקמתה בבקשה לפתוח סניפים בזכיינות.

על פי מודל הזכיינות, יקבלו הזכיינים את הזכות להשתמש בסמלים המסחריים ובשיטות השיווקיות והמקצועיות של רשת קופיקס. בתמורה הם ישלמו לחברה המזכה סכום חד פעמי ויעבירו אליה מדי חודש תמלוגים שייגזרו מהמכירות בסניף. יכול להיות שזה נשמע לכם פשוט, אולם חתימה על הסכם זכיינות היא תהליך מורכב הדורש לא מעט ידע, לצד יכולת לשים לב גם לפרטים הקטנים ביותר, לכן אתם זקוקים לשירותיו של עורך הדין גיא קולן.

עורך הדין גיא קולן, הוא משפטן עתיר ניסיון בתחום הזכיינות. המומחיות שלו בתחום והניסיון האדיר שהוא צבר במהלך ליווי החתימה על הסכמי זכיינות רבים, מאפשרים לעורך הדין קולן, להציע לכם ליווי משפטי מקצועי ואמין ולייצג אתכם נאמנה במהלך החתימה על חוזה זכיינות עם רשת קופיקס, או עם כל רשת מזכה אחרת המגייסת זכיינים בישראל. אם גם אתם רוצים להצטרף להצלחה של קופיקס, אתם מוזמנים להצטרף ללקוחות המרוצים של עורך הדין גיא קולן.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן