a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות קינג ג’ורג’

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות קינג ג’ורג’

זכיינות קינג ג’ורג’

רחוב המלך ג’ורג’ הוא אחד הרחובות המרכזיים של תל-אביב. הרחוב, הקרוי על שמו של ג’ורג’ החמישי, שמלך על הממלכה המאוחד בימי המנדט הבריטי בארץ ישראל, משתרע מכיכר מסריק בצפון ועד שוק הכרמל ורחוב נחלת בנימין בדרום והוא אחד הרחובות המובילים אל דיזנגוף סנטר. לפני כעשור הוקמה ברחוב קינג ג’ורג’ 26 מסעדה, אשר בעליה שמו לעצמם כמטרה להציע לתושבי תל אביב ולבאים אליה מהחוץ, מנות איכותיות במחירים סבירים ובאווירה ייחודית. ההצלחה הרבה של המסעדה הביאה בעקבותיה הקמה של שלושה סניפים נוספים. בשנת 2012 הצטרפו לרשת שותפים חדשים ומאז נפתחו עוד חמישה סניפים. בנוסף לסניף בתל אביב, מפעילה הרשת סניפים ברמת גן, כפר סבא, הרצליה, ראשון לציון ועוד. כולם תחת השם קינג ג’ורג’.
אם גם אתם מעוניינים להיכנס לתחום המזון ולהקים מסעדה בבעלותכם, גם אתם יכולים לעשות זאת תחת השם קינג ג’ורג’. מדוע כדאי לכם לעשות זאת? כי בדרך זו תוכלו לצמצם את הסיכונים הרבים הכרוכים בהקמה של מסעדה עצמאית. הפעלת סניף של רשת קינג ג’ורג’, תאפשר לכם ליהנות לא רק מהשם של הרשת המצליחה אלא גם מהמתכונים הייחודיים ומשיטות העבודה הנהוגות ברשת, לצד ייעוץ מקצועי מאת בעלי הרשת, שצברו ניסיון עשיר בהקמת סניפים במיקומים שונים ברחבי הארץ.
במהלך המשא ומתן על תנאי הסכם הזכיינות שלכם עם רשת קינג ג’ורג’, סביר להניח כי תהיו מעוניינים שיהיה לצדכם יועץ משפטי מנוסה. עורך הדין גיא קולן, המומחה לזכיינות, הוא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות. מדוע? היות ולעורך דין קולן יש ידע עצום וניסיון עשיר בליווי משפטי של הסכמי זכיינות. הן מצד הזכיינים והן מצד החברות המזכות. ידע וניסיון אותם הוא ישמח להעמיד גם לרשותכם

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן