a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות ליאור ודורין סגול

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות ליאור ודורין סגול

זכיינות ליאור ודורין סגול

ליאור סגול ודורין סגול הם שניים מהשמות הבולטים בענף האופנה בארץ, ובפרט בכל הקשור לעיצוב חליפות חתן. רכישת זיכיון של המותג מאפשרת גם לכם ליהנות מהמוניטין שיצר לעצמו זוג המעצבים וכמובן מהמגוון הרחב והמתעדכן ללא הרף של העיצובים של בגדי נשים וגברים, נעלי נשים וגברים, חליפות ילדים ועוד. יחד עם זאת חשוב לבצע את החיבור לליאור ודורין סגול רק דרך עורך דין שמכיר את עולם הזכיינות על בוריו, וזאת על-מנת שלא להיחשף לסיכונים מיותרים שטמונים בחוזי זכיינות שמשקפים רק את האינטרסים של הרשת.

עורך הדין גיא קולן כבר ליווה זכיינים במהלך המשא ומתן מול ליאור ודורין סגול וסייע להם להגיע לחוזה מיטבי מבחינתם. ההיכרות שלו עם המאפיינים הספציפיים של הרשת, הן בפן המשפטי והן בפן האישי, מבטיחה התנהלות יעילה, כך שתוכלו לצאת לדרך ללא עיכובים מיותרים ובזבוז זמן יקר, וכמובן מבלי להעמיד בספק את זכויותיכם, הן בשלב ההקמה של העסק והן לאורך כל תקופת הזיכיון.

חשוב להבין כי זכיינות הינה קונספט בעל פוטנציאל רב, אבל גם כזה שמוביל מטבעו למערכת יחסים מורכבת, ולא בכדי מושווים במקרים רבים יחסי זכיין-רשת לזוגיות ארוכת טווח. לאורך השנים משתנים האינטרסים העסקיים של הרשת וגם אלה של הזכיין, משתנה גם המציאות העסקית בכל תחום כמעט ובוודאי שבעולם האופנה חלות ויחולו תמורות בלתי מבוטלות כל הזמן, ועל כן בנוסף ליחסי אמון בסיסיים בין הזכיין לבין אנשי הרשת, ולהבנה שכדאי לחתור למצבי win-win כך ששני הצדדים ירוויחו היטב, נדרש חוזה שמעגן באופן ברור ובלי פתח לאי הבנות את כל הנושאים שעלולים להפוך למחלוקות עסקיות.

על-מנת שתוכלו להיות בטוחים שחוזה הזכיינות שעליו אתם חותמים אכן משקף את מלוא האינטרסים שלכם, ויגן עליכם מפני כל תרחיש אפשרי בעתיד, חשוב כאמור להיעזר בעורך דין בעל בקיאות גבוהה בכל הקשור לזכיינות.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן