a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות זיוה ד’אור

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות זיוה ד’אור

זכיינות זיוה ד’אור

זיוה ד’אור היא מעצבת אופנה המתמחה באביזרים יוקרתיים. בשנת 2006 הוקמה החברה הנושאת את שמה, ואשר מתמקדת בתכשיטים, נעליים, תיקים, ארנקים, בגדים וחפצי נוי, כולם בעיצוב בלעדי ומיוצרים בעבודת יד. כיום מפעילה החברה 4 סניפים (באילת, תל אביב, ירושלים וחיפה) ובנוסף ניתן למצוא את הפריטים הייחודיים ב-10 חנויות קונספט הפזורות בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד קריית גת.

ניתן להצטרף לרשת זיוה ד’אור ולמכור את כל מוצריה של המעצבת באמצעות רכישת זיכיון – מומלץ לעשות זאת רק עם עורך דין שמבין זכיינות ובפרט זכיינות בתחום האופנה על המאפיינים הייחודיים שלה. עו”ד גיא קולן כבר ליווה זכיינים של זיוה ד’אור ועזר להם להפוך לחלק מהרשת בתנאים אופטימליים, ובנוסף הוא בעל ניסיון רחב היקף בעולם הזכיינות באופן כללי, כך שבחירה בו תבטיח לכם ראש שקט וידיעה ודאית שההשקעה הכספית המשמעותית הנדרשת בחבירה לזיוה ד’אור תתבצע בדרך המשתלמת ביותר מבחינתכם.

ההיכרות של עו”ד קולן עם החוזה שמציעה זיוה ד’אור לזכיינים שלה, הדרישות מהם והדגשים החשובים ביותר מבחינת הרשת מאפשרת גם משא ומתן יעיל במיוחד, כך שהחוזה לא רק ישקף את מלוא האינטרסים המהותיים שלכם אלא גם ייחתם תוך פרק זמן קצר ככל האפשר וללא עיכובים מיותרים.

באופן כללי חשוב לזכור שיחסי רשת זכיין, בין אם מדובר על רשתות ובין אם על רשת קטנה יחסית, שקולים ברוב המקרים לזוגיות, וכפי שבזוגיות לאורך השנים ישנם פרקים מוצלחים מאוד אבל גם תקופות שבהן היחסים פחות נעימים, כך המצב גם במסגרת האינטראקציה העסקית בין הרשת לכל זכיין. על-מנת לצלוח בשלום גם פרקים שבהם צצים חילוקי דעות ואפילו סכסוכים של ממש, חשוב מאוד לעגן בחוזה משפטי מנוסח היטב ואשר לא משאיר פתח לאי הבנות כל נושא שעלול להוות סלע מחלוקת, כך שגם בעתיד לא ייגרמו לכם נזקים כלכליים ואחרים חמורים.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן