a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות ופל בר

זכיינות ופל בר

רשת בתי הקפה וופל בר החלה את דרכה במושבה הגרמנית בירושלים בשנת 2000. בית הקפה הקטן שהוקם ונוהל על ידי האחים אלירן ואושרי אבוחצירה, הפך להצלחה ירושלמית כבירה ומשך אליו לקוחות רבים מהעיר ומחוצה לה. במשך הזמן התפריט המצומצם התרחב וכיום מציעה רשת וופל בר מגוון מנות חלביות הנעשות מחומרי הגלם הטובים ביותר. במקביל הרחיבה רשת ופל בר את פעילותה וכיום היא מפעילה כעשרה סניפים בתל אביב, ירושלים, מודיעין וערים נוספות ברחבי הארץ. הפעלת סניף של רשת ופל בר בזכיינות מאפשרת ליזמים המעוניינים להקים עסק משלהם בתחום המזון, דרך יעילה להגשמת החלום, תוך הקטנת הסיכונים הכרוכים בפתיחה של עסק עצמאי.

בואו נניח לרגע שחלום חייכם הוא לפתוח בית קפה. אתם יכולים להתחיל להגשים את החלום שלכם מאפס. למתג את העסק שלכם, להקים את המטבח, לגבש את התפריט ולגייס את העובדים. אחת המשימות הקשות ביותר שתעמוד בפניכם תהיה לגייס את קהל הלקוחות. כשאתם פותחים סניף של רשת בתי קפה כמו ופל בר, אתם לא מתחילים מאפס. תמורת סכום חד פעמי ותמלוגים חודשיים מההכנסות הצפויות, תוכלו ליהנות מהשימוש בשמה של הרשת ומהידע הרב שנצבר בסניפיה השונים במהלך השנים. כזכיינים של ופל בר תוכלו לפעול על פי משנה סדורה בכל הקשור לתפעול בית הקפה ולעבור הדרכות והשתלמויות מקיפות בנושא. אם אתם מעוניינים לחתום על הסכם זכיינת עם רשת ופל בר, כדאי שתדעו כיצד עורך הדין גיא קולן יכול לעזור לכם.

עורך הדין גיא קולן הוא משפטן מנוסה ומומחה לתחום הזכיינות. במשך השנים צבר עורך הדין קולן ניסיון חסר תקדים בהיקפו בייעוץ משפטי לזכיינים ולחברות מזכות. ניסיון אותו הוא ישמח להעמיד לרשותכם לצורך חתימה על הסכם זכיינות משתלם עם רשת ופל בר.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן