a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות דרינק פוינט

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות דרינק פוינט

זכיינות דרינק פוינט

השינויים במיסוי המשקאות האלכוהוליים, החוקים החדשים אשר אינם מאפשרים מכירת אלכוהול בחנויות בשעות בלילה והמחאה החברתית ששטפה את הרחובות, הביאה קבוצה של יזמים צעירים להקמתה של רשת דרינק פוינט. רשת של ברי רחוב פתוחים, המציעים משקאות אלכוהוליים במחירים נוחים במיוחד. סניפי דרינק פוינט מאפשרים לבליינים ליהנות ממגוון משקאות, לפני או אחרי שהם נכנסים לברים או למועדונים שמחירי השתייה בהם גבוהים הרבה יותר. העיצוב הצעיר והאווירה התוססת שמאפיינת את סניפי דרינק פוינט, הפכו אותם לנקודות מפגש תוססים ושמחים וההצלחה לא איחרה לבוא. כיום, זמן קצר לאחר הקמתה של רשת דרינק פוינט, היא מפעילה עשרות סניפים, בתל אביב, רעננה, כפר סבא, בת ים, חולון, נהריה וערים רבות נוספות ברחבי הארץ.

זכיינות דרינק פוינט היא הזדמנות מצוינת עבור כל מי שישב אי פעם בבר ואמר לעצמו או לחברים שלו שגם הוא יכול לפתוח מקום כזה. זכיינות דרינק פוינט היא למעשה אפשרות להיכנס לחיי הלילה, יד ביד עם רשת מצליחה, מבוססת ותומכת. הזכיינים של רשת דרינק פוינט יתבקשו כמקובל לשלם דמי זכיינות חד פעמיים, לממן את הקמת הסניף ולשלם לרשת דמי זיכיון קבועים. בתמורה הם ייהנו מליווי במציאת מקום, והתלמדות בנושאי ניהול, שיווק, יחסי ציבור ותחומים רבים נוספים המשמעותיים להצלחתו של עסק בתחום הברים וחיי הלילה.

הקמת סניף במסגרת זכיינות דרינק פוינט, היא אמנם קלה ונוחה יחסית לפתיחה של בר או מועדון באופן עצמאי, אולם כמו כל הסכם זכיינות, גם להסכם שלכם רשת דרינק פוינט עליכם לגשת באופן מפוכח לחלוטין. עורך הדין גיא קולן, המומחה לדיני זכיינות, ישמח להעניק לגם ייעוץ וליווי משפטי, משלב המשא ומתן ועד להרמת הכוסית הראשונה בעסק החדש שלכם.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן