a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות גלידה אלדו

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות גלידה אלדו

זכיינות גלידה אלדו

רשת הגלידריות אלדו, שהוקמה בישראל בשנת 1993 פועלת באופן שונה מרוב רשתות הגלידה בישראל. על מנת שהיא תוכל לקרוא לעצמה רשת גלידריות איטלקית, הגלידה עצמה מיוצרת בכל אחד ואחד מסניפי הרשת. דרך פעולה זו שונה מהדרך הנהוגה ברוב רשתות הגלידה בישראל, בהן מיוצרת הגלידה במפעל מרכזי ומופצת בין הסניפים. הכנת הגלידה בכל סניף וסניף, מבטיחה ללקוחות רשת הגלידריות אלדו, גלידה איטלקית טרייה ואיכותית, המיוצרת מחומרים איכותיים ביותר, המיובאים מארץ המגף. עבור הזכיינים המפעילים את עשרות סניפי הרשת, מדובר במעט יותר עבודה, אולם התוצאות בקופה מצדיקות לרוב את ההשקעה.

רשת הגלידריות האיטלקיות אלדו מפעילה כיום כשלושים סניפים ברחבי ישראל, מכרמיאל שבצפון ועד אילת בדרום. סניפי הרשתהמאפשרים ללקוחות ליהנות ממבחר גלידות איכותיות הנעשות במקום מדי יום. אם גם אתם מעוניינים להפוך לזכיינים של רשת אלדו, יהיה עליכם לאתר מיקום מתאים, בשטח של שלושים וחמישה מטרים רבועים לפחות ובמיקום שלא יגרום לתחרות ישירה עם סניף קיים. לאחר הכשרה מקצועית בת שבועיים, תוכלו להתחיל לעבוד ולקבל מרשת אלדו, מכונה להכנת גלידה, ויטרינות, כפות הגשה, מיקסר לעיבוד של פירות טריים, ומוצרים נוספים שיאפשרו לכם להפעיל את הסניף על פי נהלי הרשת. מרכיב חשוב בנהלי העבודה מול רשת אלדו, הוא הביקורים הסדירים של מנהלי הרשת בסניפים השונים. בביקורים אלה הם מוודאים כי הזכיינים אכן מקפידים על נהלי העבודה וכן מעדכנים אותם בשיטות עבודה ובמתכוני גלידה חדשים.

אם גם אתם מעוניינים לחתום על הסכם זכיינות עם רשת הגלידריות אלדו, חשוב שתדעו כי חתימת הסכם זכיינות עלולה להיות תהליך סבוך ומורכב. עורך הדין גיא קולן, הנו מומחה לליווי מקצועי של הסכמי זכיינות, מצד הזכיינים ומצד הרשתות והוא ישמח לעמוד לרשותכם ולהעניק לכם ייעוץ משפטי ברמה הגבוהה ביותר, עד לחתימת ההסכם.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן