a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות ג’וני קריספי

גיא קולן > רשתות וזכיינים שליווינו  > זכיינות ג’וני קריספי

זכיינות ג’וני קריספי

אז מהו סוד ההצלחה של ג’וני קריספי? מבחר סנדוויצ’ים חמים ובשריים בעיקר, עם לחם ייחודי לרשת- בגט גדול קריספי מבחוץ ורך מבפנים.  את הסנדוויצ’ים מציעים ללקוחות להרכיב מתוך מגוון רחב היצע של חומרי גלם וכל הסנדוויצ’ים נעשים לעיני הלקוח. לכל סניף מעדנייה המלאה בממרחים ייחודיים לרשת, סלטים וירקות טריים. בארסנל הבשרים תוכלו למצוא אנטריקוט, רוסטביף, קבב, פרגית, חזה עוף, נקניקיות מרגז ועוד רבים וטובים. המחירים נגישים ונוחים וניתן למצוא מענה רחב ותמורה רבה. קהל הלקוחות הינו רחב מאוד, הקונספט אהוב על חבר’ה צעירים, בליינים, משפחות עם ילדים, אנשי עסקים והייטקיסטים. התפריט בנוי ממגוון סנדויצ’ים בשריים בעיקר אך יש מענה גם ללקוחות הצמחוניים ואף לטבעוניים.
המודל הזכייני של ג’וני קריספי נרקם על מנת לספק רווח מקסימלי לזכיין-השקעה מינימאלית עבור הקמת הסניף, תפריט מגוון הפונה לכל שכבות האוכלוסייה ולכל הטעמים ע”י כך שניתן להרכיב באופן עצמאי את הסנדוויץ’, מוצרים ברמה איכותית, מחירים תחרותיים מהספקים, עץ מוצר יעיל ורווחי, סניפים במיקומי פריים לוקיישן, ליווי של הרשת בכל תקופת הזכיינות, תפריט עם מחירים נגישים, פוטנציאל התפתחות לתחומים נוספים עקב הקונספט של הרשת, קונפסט שמתאים גם לאזורי בילוי, מגורים, הייטק ומרכזי קניות.
בסניפים של ג’וני קריספי הלקוח מקבל שרות מהדלפק, למה זה טוב? כך הזכיין חוסך בעלויות של עובדי מלצרות ומטבח. הסניפים מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר בארץ ועוצבו ע”י האדריכל גד הלפרין מה שנותן ללקוח חוויה אקסקלוסיבית, ברמה גבוהה אך במחיר אטרקטיבי. גודל המסעדות הינו בין 70-100 מ”ר דבר שמוזיל את עלויות הארנונה, שכירות וחשבונות נוספים. זכיינות מזון יכולה להפוך את האוכל לטעים יותר.
אז מהו זיכיון? זיכיון הוא שיטה ניהולית, שיווקית ועסקית שבה רשת מעניקה לזכיין זכות לשימוש בסימני המסחר שלה, במוצריה, בשירותיה, בניסיון הרב ובמוניטין אותו צברה.
יתרונה הגדול של הזכיינות הוא פתיחת עסק חדש במהירות ועל פי שיטות שהוכיחו עצמן בעולם העסקים. הזכיין מקבל נוסחא להצלחה עסקית והפחתת סיכונים בניגוד למצב בו עליו לבנות עסק שאיננו מוכר ללקוחות לנוכח תחרות קשה ולספוג עלויות כספיות רבות עקב חוסר ניסיון וטעויות.
אחד הצעדים החשובים ביותר אותו עליכם לעשות, במידה אותם מעוניינים להיות בעלי זכיינות ג’וני קריספי, הוא לפנות, מוקדם ככל האפשר אל עורך דין מומחה בתחום הזכיינות. עורך הדין גיא קולן הוא איש המקצוע לו אתם זקוקים. עורך הדין קולן, המומחה לזכיינות, הוא משפטן מנוסה בליווי משפטי של זכיינים ושל רשתות מזכות, הוא יעמוד לרשותכם גם בדרך לחתימה על הסכם זכיינות ג’וני קריספי, או כל רשת אחרת הפועלת בישראל.

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן