a

© 2023 Colen Navon Law Firm, All Rights Reserved

 

זכיינות לרשת קקאו

גיא קולן > מאמרים בנושא זכיינות  > זכיינות לרשת קקאו

זכיינות לרשת קקאו

קקאו היא אחת מרשתות בתי הקפה הבולטות בישראל, עם למעלה מ-20 סניפים קיימים (ממעלות תרשיחא בצפון ועד באר שבע בדרום) ותוכניות להתרחבות משמעותית נוספת, וזאת באמצעות מכירת זיכיונות.

בתחום בתי הקפה רכישת זיכיון היא דרך מקובלת להיכנס לשוק, ובשנים האחרונות רוב בתי הקפה החדשים נפתחו בשיטה זו. זיכיון של קקאו מאפשר הצטרפות למשפחה מצליחה בתנופת צמיחה, אבל מצד שני חובה לבצע את המהלך העסקי בזהירות, ובפרט להיעזר בשירותיו של עורך דין שמתמחה בזכיינות באופן כללי וצבר ניסיון ספציפי בייצוג זכיינים מול רשת קקאו.

עו”ד גיא קולן כבר הביא לידי ביטוי את הידע הנרחב בתחום וסייע למי שביקשו להפוך לזכיינים של קקאו לעשות זאת בתנאים האופטימליים מבחינתם ועם חוזה שמביא לידי ביטוי את מלוא האינטרסים העסקיים שלהם – וגם אתם יכולים להצטרף לרשת שהוקמה ב-2004 עם ליווי משפטי צמוד של עו”ד קולן שמבטיח את זכויותיכם.

אחד הנושאים שחשוב להבהיר במסגרת חוזה הזכיינות מול הרשת הוא חופש הפעולה של הזכיין. בהקשר זה כדאי לזכור שקקאו הינה בית קפה שהוא גם מסעדה, ובהתאם מציעים סניפי הרשת שלל תפריטים (בשרי, חלבי, עסקי, קינוחים וכו’). אחד המפתחות להצלחת בית קפה מסעדה הוא היכולת להתאים את התפריט לקהל היעד, שנגזר במידה בלתי מבוטלת מהמיקום של הסניף – וכדאי שמפתח זה יהיה בידיכם.

גם מדיניות רכישת המוצרים השונים מהרשת הינה מרכיב משמעותי ביחסי קקאו עם הזכיינים. עוד נושא שכדאי שחוזה זכיינות קקאו ייתן עליו את הדעת הוא ההתחייבות לבלעדיות מבחינת אזור הזיכיון שלכם וגם את הדרכים בהן תומכת הרשת בזכיינים חשוב לעגן בחוזה מנוסח היטב.

עוד חשוב להדגיש שהליווי המשפטי של עו”ד קולן והניסיון הספציפי שלו בניהול מו”מ עם רשת קקאו מבטיח התנהלות יעילה במיוחד, כך שתוכלו לצאת לדרך תוך פרק הזמן הקצר ביותר האפשרי (וכמובן מבלי לסכן את האינטרסים המהותיים שלכם).

דברו איתנו!

    דילוג לתוכן